سفارش تبلیغ
صبا ویژن


بهار 1387 - دل نوشته های یک سرباز



درباره نویسنده بهار 1387 - دل نوشته های یک سرباز
سید مهدی
یک بسیجی - یک ایرانی - یک مبارز
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
یادداشت های گذشته ( سیاسی )
پاییز 1387
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
زمستان 1387
تابستان 1388
بهار 1388
پاییز 1388
زمستان 1388
بهار 1389
تابستان 1389
تابستان 89
پاییز 89
زمستان 89
بهار 90
تابستان 90


لینک دوستان
قصر شیرین
سجاده ای پر از یاس
سید مهدی پیشنمازی
نکته های جامانده (سید مهدی پیشنمازی
شجره طیبه
پهلوان
فدایی سید علی
سوال
فلورانس مهربون
کبوتر امام رضا
مهدیار دات بسیجی
به نام شهیدان خدایی
لبیک یا مهدی ،یا خامنه ای
افشا
دیوانه دل
مهر
یک بسیجی
مرکز فرهنگی شهید آوینی
مجاهد مجازی
کشکول صادق
خزانه دل
الحدید
الفاتح
دفاع مقدس
فرزند روح الله سرباز سید علی
سایت خبری رهپویان وصال شیراز
شیعه نیوز
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
نسل سرخ
وبلاگ شخصی سید محمد انجوی نژاد
جمعیت وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی
پهلوان
اندیشک
جنبش حمایت از دکتر احمدی نژاد
وبلاگ گروهی فصل انتظار
جنبش حمایت از دکتر احمدی نژاد
تا بیکرانه ها
جهاد مجازی
دور فلک
چریک گرافیک
منتقم
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب

موسیقی وبلاگ


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
بهار 1387 - دل نوشته های یک سرباز


لوگوی دوستان



آمار بازدید
بازدید کل :319650
بازدید امروز : 43
 RSS 

 

                                                                     

تعصفبارتر از انفجار

تحلیلی در مورد انفجار در کانون رهپویان وصال شیراز

انفجاری که اخیراً در کانون رهپویان وصال شیراز رخ داد باعث شد تا در ذهن خیلی ها این سوال مطرح شود که این انفجار ناشی از چه بوده ؟

در همان شب ، بعد از آن انفجار مهیب فرماندار شیراز ابراهیم عزیزی در رسانه ها مطالبی را عنوان کرد که باعث اعتراض شدیدی حداقل از سوی اعضای کانون رهپویان وصال شد . لازم به ذکر است که ابراهیم عزیزی قبل از تصدی پست فرمانداری شیراز ، فرماندهی سپاه ناحیه شیراز را بر عهده داشته و از جانبازان و نیروهای انقلابی و ولایتی بود که تمامی عمر خویش را صرف پاسداری از این نظام کرده و همچنان  هم این روند را حفظ کرده است .

اما اظهارات عزیزی چه بود ؟

ابراهیم عزیزی ساعاتی بعد از انفجار ، در رسانه ها عنوان کرده بود که قضیه بمب گذاری منتفی می باشد و انفجار ناشی از چیز دیگری است .  

این اظهار نظر با عکس العمل شدید سید محمد انجوی ن‍ژاد مدیر کانون رهپویان وصال روبرو شد . چون ایشان اعتقاد داشتند که این اتفاق به احتمال قریب به یقین بمب گذاری بوده و شاید هم بر این اعتقاد بودند که چرا چنین قضیه مهمی حداقل با کمی تامل یا بررسی بیشتری بیان نشده و شتاب زده عنوان شده ؟

اما سید محمد انجوی نژاد کیست ؟

یک روحانی جوان که دروس حوزوی را به صورت غیر حضوری فرا گرفته و با روحیه پرکار و پرنشاطی که دارد مجالس و سخنرانی های مذهبیی بر پا می کند که باعث شده تا جوانان زیادی اعم از دختر و پسر را با رعایت کامل شئونات اسلامی در یک مکان جمع کند که با نام کانون رهپویان وصال شیراز مشغول فعالیت هستند .

سید محمد انجوی نژاد در جبهه های نبرد حق علیه باطل هم حضور داشته و افتخار جانباز شیمیایی را همراه خود یدک می کشد .

قضیه انفجار کانون رهپویان باعث شده تا هر کدام از دو طرف ماجرا تصمیمات عجولانه ای بگیرند که شاید به ضررشان تمام شده باشد  .

عزیزی عجولانه منتفی بودن بمب گذاری را عنوان کرد که باعث عکس العمل های شدیدی در شیراز شد .

اما از طرفی گروه های متعددی از تهران و شیراز برای بررسی موضوع وارد عمل شدند که تا الآن که چندین هفته از این ماجرا می گذرد هنوز خبری قطعی اعلام نشده است .

اما سایت کانون رهپویان اقدام به درج تصاویری کرد که از آن به عنوان تصاویر قبل از انفجار نام برده شده بود . از این قرار که در معراج شهدا تعدادی چفیه ، پوکه ، پیراهن و ... وجود داشته که اینها نمی توانسته باعث چنین انفجاری شود .

                  

اما پس از مدتی  پیام نبی رودکی  نماینده شیراز توسط کانون منتشر شد که در آن گفته شد علاوه بر اینها  ((دو )) مین خنثی و برش داده شده و بدون چاشنی و ماسوره هم در آن بوده

که این گفته نبی رودکی که از طرف کانون به تعداد زیای پخش شده نشان از کمی تناقض در حرفهای این ارگان فرهنگی مذهبی داشته است .

ضمناً این را هم باید در نظر داشت تا وقتی که گروه های متعددی در حال بررسی انفجار هستند اظهار نظر قطعی در این رابطه از هر دو طرف نباید صورت می گرفت و طبیعی است که این امر باعث ایجاد دو دستگی در شهر شیراز شد که این دو دستگی در زمان سفر مقام معظم رهبری نمی توانست جالب باشد .

وارد این قضیه هم نمی شویم که آیا این جریان بمب گذاری بوده یا از مواد جنگی داخل معراج شهدا بوده و خلاصه مقصر کیست و آیا اصلاً این ماجرا مقصری دارد یا خیر ؟

به هر حال این ماجرا دو نیروی ارزشی و ولایتی شهر شیراز را رو در روی یکدبگر قرار داده و در واقع انفجار بزرگ همین است .

سید محمد انجوی نژاد که با کارهای فاخر فرهنگی ، مذهبی خود جوانان انقلابی و مذهبی زیادی را تربیت کرده و ابراهیم عزیزی که در همه دوران زندگی خود در نیروی مقاومت بسیج  پاسدار و حافظ این انقلاب بوده و تربیت نیروهای بسیجی را بر عهده داشته .

و حال این دو نیروی ارزشی و ولایتی رو در روی هم قرار گرفته اند و چقدر آسان خواسته بدخواهان و دشمنان را با دست خود جامه عمل پوشاندند و آیا دشمن چیزی بیشتر از این می خواهد ؟

اما نکته مهم اینجاست :

 همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دوام و آرامش مملکت باید خط قرمز هایی را برای خود ترسیم کنیم و در این گونه مواقع از اظهار نظرها و ایجاد تشنج و برخی یکه تازی ها دوری کنیم و در این مواقع صبر را سرلوحه کار خود قرار دهیم .

و آیا درست است که جوانان انقلابیمان را به پوشیدن کفن در مراسم استقبال از مقام معظم رهبری توصیه کنیم و بگوییم که الآن وقت تظاهر است ؟  هیهات

طبیعی است که باید آهسته و حساب شده قدم برداریم که شاهد این نباشیم که روزی خدایی نکرده جوانان مخلص و بسیجی ما به خاط حرف های نسنجیده ما  رو در روی نظام مقدس جمهوری اسلامی قد علم کنند و باعث خوشحالی بیگانگان شوند .

افتخار همه ما این است که حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و تابع ولی فقیه پس نگذاریم اختلاف نظرهای جزئی زمینه های  مشکلات بزرگتری  را در جامعه ما فراهم سازد .



نویسنده : سید مهدی » ساعت 9:26 عصر روز جمعه 87 اردیبهشت 13

<      1   2   3   4   5   >>   >